טרם ניכנס לשאלה מה הדרך הנכונה ביותר לקדם את העסק שלנו בדיגיטל יש להבין על מה מדובר כאשר מתעסקים בנושא של שיווק באמצעות האינטרנט. מקמפיינים ממומנים דרך רשתות חברתיות ועד לבניית אתר בצורה יעילה ודרך העלאת תוכן איכותי להגדלת התנועה של האתר – כל התחום הינו התפתחות והתקדמות של תחום השיווק באמצעות כלים וטכנולוגיות שענקיות הטכנולוגיה מאפשרות לנו כיום.
שני העשורים האחרונים הביאו את תחום הפרסום לעוצמות שמעולם לא היו בו. אם בעבר הפרסום האפקטיבי ביותר היה פרסומות טלוויזיוניות בפריים טיים, כיום ניתן להגיע בתקציב נמוך בהרבה לקהל יעד ספציפי ולא לבזבז משאבים בהבאת מוצר לקהל לא רלוונטי. התחום נולד מתוך הבנה שקיים סכום כסף אסטרונומי בשימוש ברשת – אשר הפכה את כדור הארץ לכפר גלובאלי קטן, בוא ניתן ליצור קשר עם אנשים בצד השני של הגלובוס. מתוך שתי תכונות שיש לענקיות הטכנולוגיה כמו גוגל ופייסבוק – כמות הידע ואלגוריתמים לשימוש יעיל בכל הידע נולדו הכלים אותם נמנה ומהם נבין מהו פרסום דיגיטלי לעסקים.
לסיכום:
ג’ף בזוס (האיש העשיר בעולם והבעלים של אמזון) טוען שהסיבה להקמתה של אמזון היא זיהוי מוקדם שלו גרף אשר מציג עליה שנתית של השימוש באינטרנט. לדבריו הגרף היה כה קיצוני שהוא הבין שהוא חייב לעשות משהו בעניין. התחום הביא איתו קידמה מרשימה ומומלץ יהיה לנצל אותה לטובתנו ולהסתגל ולא להתכחש לה ולראות אותה באה לטובת אדם אחר.
צרו איתנו קשר
כל הזכויות שמורות לH-DIGITAL