קבל תוצאות מיידיות ללא המתנה ארוכה ישירות לחשבון הבנק שלך
יש אנשים שקוראים לשירות הפרסום הממומן PPC למרות שהוא רק שיטת תשלום אחת לפרסום בפלטפורמות שונות. שיטת התשלום בפייסבוק שונה מגוגל. אתן כאן כמה שיטות ערוצי תשלום.
CPM – Cost Per Mile
תשלום לפי1000 חשיפות – ככל הנראה השיטה הותיקה ביותר לפרסום במדיה.
השיטה לא הכי מומלצת מכיוון שאין לנו בקרה מלאה על אותן צפיות ומאוד קשה למדוד את התוצאות שלה.
במידה ותחליטו לבחור בשיטה זו פייסבוק או כל פלטפורמה אחרת שמאפשרת את הדרך הזו תחשוף אתכם לכמה שיותר אנשים ועל כך אתם תשלמו.
PPC (ראשי תיבות של Pay Per Click) –
היא בעצם שיטת תשלום לפי כל קליק, בלי קשר לכמה פעמים המודעה נחשפה.
רוב מודעות הפרסום לפי קליק מוצגות בעיקר בשירותי הפרסום בגוגל ובמנועי החיפוש השונים.
שימו לב שמכיוון שפייסבוק מקבלת כסף לכל הקלקה היא בעיקר תראה את המודעה לאנשים שבדרך כלל מקליקים ולוו דווקא רלוונטים לכן צריך להזהר ולנהל המודעות בצורה חכמה וזהירה.
CPA – Click Per Action
בצורה מאוד פשוטה, תשלמו אך ורק אם משתמש ביצע את הפעולה שהגדרתם בפייסבוק.
למרות שזה נשמע ורוד פייסבוק מאפשרת את הפעולה אך ורק בפרסום אפליקציות לדוגמא, על כל הורדה של אפליקציה תשלם לפייסבוק X שקלים. מכיוון שפייסבוק חברה ריווחית העלות “פעולה” תהיה מאוד יקרה ביחס לשיטה הרגילה שלה – CPM.
לסיכום אתם צריכים לזכור שבגוגל לרוב משלמים לפי קליק ובפייסבוק משלמים לפי חשיפות.
צרו איתנו קשר
כל הזכויות שמורות לH-DIGITAL